Wednesday, 23 May 2012

Punca - Punca Susah Untuk Tidur...
 
@_@ - Terlalu banyak masalah yang difikirkan...
@_@- Cuaca dan suhu sekitar terlalu panas...
@_@- Tidur yang berlebihan pada waktu siang...
 
@_@- Terlalu banyak makan waktu malam dan kurang makan
pada waktu siang..
@_@- Banyak minum minuman yang berkafein macam
kopi,teh dan coklat ketika
nak tidur..
@_@- Persekitaran yang terang dan bunyi bising..

 
@____@'....

 
Diciplak daripada Majalah Ujang...

Tip-Tip Mengelak Daripada Diragut...
 
^_^ > Gantikan beg tangan anda kepada benda lain yang tak menarik perhatian
orang ramai macam karung guni atau tong sampah...
 
^_^ > Buatlah poket baju dan seluar di sekeliling badan anda.
Lagi banyak lagi bagus kerana boleh
mengelirukan peragut...
 
^_^ > Bawak beg tangan yang bersaiz besar dan berat,
gerenti tak kena ragut sebab dia
susah nk sorokkan...
 
^_^ > Sentiase berhati-hati dan mengawasi benda lain di
sekeliling yang mencurigakan anda
termasuklah anjing kurap yang ade kat situ..
 
^_^ > Jangan berjalan di tempat sunyi sorang-sorang,
carilah jalan yang selamat macam lalu
di dalam longkang atau di salur2 paip ketike nk ke bandar..



Diciplak Daripada Majalah Ujang...Hahahahaha...

> Beberape jenis orang kuat yang terdapat
di sekeliling kite...

> Kuat makan - orang yang sentiase berpagang pada pepatah " hidup untuk makan "

> Kuat tidur - Nampak tilam dengan bantal,terus automatik mengantuk.
Tidur pulak tu jenis tidur mati...

> Kuat mengumpat - Tak pernah puas hati dengan ape yang berlaku di sekeliling.
Ade saje cerite tak baik...

> Kuat berangan - Angan angan mat jenin lah katakan,tak seri hidupnye
kalau tak berangan.Ini amat bahaye ketike memandu..

> Kuat membebel - Ini jenis mulut murai.Tak boleh diam ade saje cerite
keluar dari mulut die...
 
> Kuat melaram - Orang kata " biar papa asalkan bergaye ".Tak kire
di mane dan siape punye barang asalkan dapat
melaram.Yang belakang lain cerite...

Diciplak Daripada Majalah Ujang...= p

Saturday, 12 May 2012

♥ Kenangan Yang Terindah....


✿• Erm...Mimi pegi kedai bunga ker ~~~ Isk!!!..sedap kek tu..terima kacihh anak2 ku ..
hingga menjilat jari..

✿• Kad ini dari anak2 utkku.
Terima kasih
Sayanggg~~kamu semua...


✿• Cantik sgt~~~terlalu Cantik,..lawa..ermm...aku sukaa...
roses ~~i love you all ever n forever..




~~~~~Ina~~~~
✿• Turut sama2 meraikan aku dan opahnya....Hari Ibu..
Cayang Inyoo..hehehe..

✿• Aku dan bonda tersayang merakamkan kenangan buat kami berdua sempena hari ibu...

✿• Sambil sama2 ngan ibu memotong kek istimewa buat kami berdua...

✿• Jambangan bunga dari anak2 utk ku dan ibu....


 
✿• Kasih Sayangku pada Ibu tercinta~~~sayangggg mak..



Sabtu sebelum majlis....


video

Walimatul Urus ~~~~Serumpun Kasih,..Seraut Sayang,..Sekapur Sirih Kami Sembahkan,...
Dengan penuh Kesyukuran dan takzim kehadrat Allah S.W.T kami persembahkan ..dengan kehadiran Sdr. Kamaruddin Ibrahim & keluarga ke teratak kami...
Sdr. Kamaruddin Saleh & keluarga juga berkunjung sama sehari sebelum majlis~~~terima kasih sudi luangkan masa utk hadzir meraikan anak llaki kami....sempena pernikahan dan majlis sambut menantu pada besoknya......