Thursday 22 March 2012

♥   Hari ni betape genbiranya hatiku..entah knape aku x tau...ermm....mungkinnn...ada sesuatu kot~~`adoiiii happy sangat...
Bermulanya selepas asar aku mengemas lagi kawasan rumah yg berterabur...erm..ape lagi kucing2 kesayanganku tu buat hal lagi.....tak tahan aku nak mencium bau yang menyengat lubang hidungku ini...Aku sebenarnya dah dapat pengganti Chinta yang telah mati beberape bulan lepas...kesedihan aku dan family masih terasa lagi ...ape nak buat dah ajal dia telah sampai...aku terima dengan tenang.....
Kucingku yang baru ini nama dia ku panggil BOBOT...cantik kan namanya...hehehe....manja sekali warnanya kelabu ,...bulunya panjang2...cantik ..kalau di pandang memang "Ciut"
Erm sekor lagi tu...dah berumur sikit...namanya DIAH ...warna bulunya kuning keemasan...erm Si Diah ni selalu sakitkan hati aku ...dia tu x nak mengalah langsung dari adiknya Si Bobot...kadang2 bergurau senda berlebih2an ,...bergumpal2 depan TV....dua beradik ni....adoiiiiii....ape la nak jadik siang malam asyik bergumpal dua beradik ni...= D.
walaupun begitu aku happy sangat dgn mereka...hidup dalam dunia dorang yang x tau susah senangnya hidup ni...
Agaknya dunia dorang ni mcmana laaa agaknya....aku cuba juga berpikir....erm....KUCING la katakan..mana nak sama dgn manusia betul tak????Ahhhhhhhhh.......penatnyaaaaa...

No comments:

Post a Comment